Biuro1 to centrum usług biurowych i wsparcie dla przedsiębiorców.
Oferujemy podnajem prestiżowego adresu do rejestracji firmy
oraz szeroki zakres profesjonalnych usług dla biznesu.
Biuro1 istnieje na rynku od 2004 r. i mieści się
w budynku Starej Fabryki Koronek przy ul. Burakowskiej 5/7.

OFERTA:

1. Sekretariat:

Sekretariat Biuro1 jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorców dbających o obniżenie kosztów utrzymania biura oraz obsługi sekretariatu, a więc optymalizację kosztów własnej działalności. Zajmiemy się odbiorem listów i wszelkich przesyłek kierowanych do Państwa jak również obsługą Państwa listów czy paczek. Każdy nasz Klient uzyskuje możliwość rejestracji swojej działalności pod adresem naszego Biura, standardowo akceptowanym przez wszystkie urzędy i instytucje, a w szczególności Krajowy Rejestr Sądowy, Urząd Skarbowy, Urząd Statystyczny oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Adres standard- 299,00 zł:
  • adres dla firmy
  • indywidualna skrzynka pocztowa
  • obiór korespondencji, powiadamianie Klienta
adres plus- 399,00 zł:
  • adres dla firmy
  • indywidualna skrzynka pocztowa
  • obiór korespondencji, powiadamianie Klienta
  • indywidualny numer telefonu
Adres max- 499,00 zł:
  • adres dla firmy
  • indywidualna skrzynka pocztowa
  • obiór korespondencji, powiadamianie Klienta
  • indywidualny numer telefonu
  • sala konferencyjna (4h/miesiąc)
2. Biurko do pracy:
25,00zł/h, 150,00zł/dzień

Nasze centrum biurowe to miejsca do spokojnej pracy,
ale też miejsca gdzie można spotkać innych ludzi.
W luźnej i miłej atmosferze można skorzystać z naszych niezawodnych usług biurowych.
To miejsca do spotkania z Klientami lub spokojnej pracy przy komputerze.

  • Biurka oraz miejsca do pracy, do dyspozycji w elastycznym systemie, wszystkie z szerokopasmowym Internetem
  • Kompletny sprzęt biurowy
  • Wsparcie sekretaryjne
  • Dostęp do powierzchni wspólnej i kuchni
3. Gabinet:
69,00zł/h, 400,00zł/dzień

Gabinet Biuro1 jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorców dbających o obniżenie kosztów utrzymania biura oraz obsługi sekretariatu, a więc optymalizację kosztów własnej działalności.
Oferujemy Państwu prestiżową lokalizację w Warszawie.

Spotkanie z Klientem w takim miejscu będzie dobrze postrzegana przez Państwa partnerów i kontrahentów stanowiąc kolejny element budowy przewagi konkurencyjnej.

  • dopasowanie rozmieszczenia mebli i układu sali do potrzeb Klienta
  • nielimitowany dostęp do Internetu, wi-fi
  • dostęp do urządzeń biurowych: xero, drukarka, skaner
  • flipchart
  • dostęp do powierzchni wspólnej i kuchni
  • zniżka na wynajem Sali konferencyjnej
4. Sala konferencyjno - szkoleniowa
do 20 osób:
600,00 zł/dzień, 99,00 zł pierwsza godzina; 79,00 zł każda następna

Idealne miejsce na większe spotkania, szkolenia, warsztaty, pokazy, eventy, prezentacje, wykłady, konferencje.
Dostosowujemy salę i jej ustawienie do indywidualnych potrzeb Klienta.

  • powierzchnia Sali 38m2
  • nielimitowany dostęp do Internetu, Wi-Fi
  • flipchart
  • dostęp do urządzeń biurowych: xero, drukarka, skaner, rzutnik
  • dopasowanie rozmieszczenia mebli i układu sali do potrzeb Klienta
  • kawa, herbata, catering
5. Hot desk :
30zł/h

Miejsce do pracy przy biurku dostępnym dla max 2 osób we wspólnej przestrzeni biurowej.
Gwarantowana twórcza atmosfera i świetne pomysły.

6. Biuro tymczasowe:

Jeżeli jesteś w trakcie przeprowadzki swojej firmy lub potrzebujesz biura na krótki
czas to idealne rozwiązanie.

Lokal dostosowany do potrzeb Klienta, prestiżowy adres i obsługa sekretaryjna.
To również idealna alternatywa dla optymalizacji kosztów własnej działalności.
Wynajem miesięczny, tygodniowy, dzienny lub godzinowy.
Cennik ustalany indywidualnie.
Zapraszamy do kontaktu.

*** Wszystkie podane ceny są kwotami netto.
Podane ceny obowiązują w godzinach 9-17.